• PHOENIX PHARMA
    PHOENIX PHARMA

      Više od 10.000 artikala u assortimanu

  • Logistika
    Logistika

       Prema načelima dobre distributive prakse

  • Telemarketing
    Telemarketing

       Nabavite proizvode po dodatno povoljnim uslovima Pozovite 7157 840

  • BETTY
    BETTY

      Dinamičan program razvoja dobre apotekarske prakse

  • Phabis
    Phabis

      Inovativna softverska podrška poslovanju apoteke

novostiprava


 

Obaveštenje o projektu PHOENIX Pharmacy Partnership širom Evrope

 

PPPlogo

 

·     Najveća mreža za saradnju s partnerskim apotekama u Evropi

·     Direktan pristup prodajnim i marketinškim uslugama, kao i pogodnosti pri nabavci

·     Preko 9.000 apoteka članica u 15 zemalja

Manhajm/Beograd, 27. septembar 2016. – Projektom  PHOENIX Pharmacy Partnership, kompanija PHOENIX koja pruža sveobuhvatnu zdravstvenu uslugu u 26 evropskih zemalja, objedinjuje programe saradnje sa partnerskim apotekama pod jednim imenom. Zahvaljujući saradnji lokalnih kompanija, članica Grupe, i značajnoj razmeni znanja i iskustava, PHOENIX nudi partnerskim apotekama direktan pristup brojnim prodajnim i marketinškim uslugama, kao i razne pogodnosti pri nabavci.

Više od  9.000 samostalnih apoteka u okviru 12 programa saradnje u 15 evropskih zemalja već koristi prednosti PHOENIX Pharmacy Partnership projekta. Pod okriljem ovog najvećeg partnerskog programa u Evropi, sa sloganom „Ključ uspeha“, dvanaest lokalnih dobro pozicioniranih partnerskih programa daju mogućnost samostalnim apotekama i farmaceutskoj industriji nove mogućnosti za rast i novi potencijal na tržištu.

„Projektom PHOENIX Pharmacy Partnership, samostalnim apotekama i farmaceutskim proizvođačima širom Evrope, želimo da pružimo poslovna rešenja prilagođena njihovim lokalnim i regionalnim potrebama“, kaže Oliver Windholz, predsednik Upravnog odbora PHOENIX Grupe. „Zahvaljujući prisustvu u  26 zemalja, dugogodišnjem iskustvu u veleprodaji farmaceutskih proizvoda i pružanju drugih farmaceutskih usluga, PHOENIX poseduje sveobuhvatno znanje o lokalnim tržištima koje sada objedinjuje kroz PHOENIX Pharmacy Partnership projekat“, istakao je  Windholz.

PHOENIX Pharmacy Partnership je segment PHOENIX koncepta usluga „All-in-One“ namenjenog farmaceutskim kompanijama. Za PHOENIX Grupu ovo je još jedan korak na putu ka najbolje integrisanoj kompaniji u oblasti pružanja zdravstvenih usluga.

Marketing klub apoteka „BETTY“ je deo PHOENIX Pharmacy Partnership projekta.  Prepoznatljivim vizuelnim rešenjima, aktivnom promocijom kod krajnjih potrošača, edukacijama menadžera i zaposlenih u apotekama i proizvodima sopstvenog brenda, „BETTY“ postavlja nove standarde na tržištu Srbije i stvara komparativnu prednost čime se apoteke članice pozicioniraju kao lideri na polju usluge i inovacija.

Za više informacija o projektu  PHOENIX Pharmacy Partnership posetite našu internet stranicu: www.phoenix-pharmacy-partnership.eu

Kontakt osoba za odnose s javnošću

PHOENIX Pharma d.o.o.

Bore Stankovića 2

11030 Beograd 

Danijela Simović

Menadžer za korporativne komunikacije

Tel.: +381 (0) 11 35 38 166

E-Mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.


Predavanje za  studente ekonomije

 Predavanj

Predavanje pod nazivom „Modern Pharmacy retail“  održano je u maju mesecu na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Studenti završne godine ekonomije, na smeru Trgovinski menadžment i marketing imali su priliku da se na predavanju koje je održao naš regionalni direktor upoznaju sa  farmaceutskim tržištem Srbije i regiona i trendovima moderne maloprodaje u ovoj oblasti. Po završetku predavanja iskoristili su priliku da se kroz razgovor sa predavačem upoznaju sa ostalim aktivnostima naše kompanije.


Završena Edupharma akademija

edupharma

 

U toku maja meseca organizovan je novi modul Edupharma akademije. Profesori Stipe Lovreta, Zoran Bogetić i Dragan Stojković, sa katedre za Trgovinski menadžment  Ekonomskog fakulteta u Beogradu pripremili su  program od tri modula naprednog nivoa primene principa trgovinskog i category menadžemnta u savremenom maloprodajnom poslovanju. Kurs je bio namenjen vlasnicima BETTY apoteka, koji su završili prethodni, osnovni nivo organizovan u prethodne tri godine.  Polaznici, njih 55 koje su pored vlasnika apoteka činili i predstavnici kompanije Alkaloid, našeg partnera u ovom projektu i naših kolega iz komercijalnog sektora, podeljeni su u tri grupe, a svaka grupa je kroz   module, na radionicama rešavlaa konkretne studije slučaja u skladu sa definisanim temama. Kurs je završen izradom završnih radova na Radionici organizovanoj u hotelu „Crowne Plaza“ početkom juna meseca.


EL Pharma – prijatelji na duge staze

 EL Pha

Saradnja kompanija Merch Sharp & Domne (MSD) i Phoenix pharma bazirana na odličnim rezultatima i dugogodišnjem poverenju, proširena je 1. aprila 2016.godine angažovanjem marketinškog sektora kompanije EL Pharma. Obim saradnje obuhvatio je aktivnu promociju devet MSD lekova što je podrazumevalo prijem novih zaposlenih i reorganizaciju i formiranje posebnih timova vezano za obilaske  novih specijalnosti -  alergologije, pulmologije, urologije, reumatologije, fizijatrije i ortopedije.

Vezano za početak saradnje, kompanija El Pharma bila je organizator i domaćin edukativnog skupa pod nazivom  „ Prijatelji na duge staze“  održanog 26. maja 2016. u hotelu Crowne Plaza.

Teme su bile vezane za savremenu dijagnostiku i lečenje bolesti gornjih i donjih disajnih puteva - astmu, alergijski i nealergijski rinitis i nazalnu polipozu.

Sastanak je otvorila direktorka kompanije Nataša Petrović koja se najpre zahvalila svim okupljenim specijalistima što su se odazvali pozivu. Predstavila je širog opseg delatnosti Phoenix grupacije u Srbiji, sa akcentom na aktivnosti kompanije El Pharma i saradnju sa renomiranim proizvođačima lekova. Phoenix i EL Pharma svakodnevno pacijentima u Srbiji obezbeđuju dobro poznate i najsavremenije terapijske opcije, kao što su lekovi Aerius, Nasonex, Singulair i GeloMyrtol, koji su bili tema skupa.

Stručni deo sastanka je bio koncipiran sa  4 uvodna predavanja, kojima su učesnicima predstavljene najnovije smernice, vodiči i i preporuke za lečenje alergijskog rinitisa i nazalne polipoze (prof Jovica Milovanović Klinika za ORL, KCS), lokalnog alergijskog rinitisa (prof Mirjana Bogić Klinika za alergologiju KCS), dvostrukog puta inflamacije kod bronhijalne astme, (doc Miodrag Vukčević, KBC Zemun)  i nealergijskog rinosinuzitisa (prof Rade Kosanović , KBC Zvezdara)

Nakon uvodnog dela, okupljeni učesnici su podeljeni u 3 interaktivne radionice:

1)     Zašto naši pacijenti nisu idealni?

Doc Vladimir Žugić i Dr Dejan Žujović su u PRO & KONTRA sesiji diskutovali o terapijskim odlukama i navikama koje primenjuju u svakodnevnom radu u cilju postizanja što optimalnije kontrole astme kod svojih pacijenata.

2)     Reaktivni disajni putevi kod dece- koliko često razmišljamo?

Prof Predrag Minić i dr Ivan Baljošević su kroz zajednički prikaz pacijenta sa Instituta za majku i dete, svim okupljenim pedijatrima predstavili kako u svakodnevnom radu sarađuju na sveobuhvatnom zbrinjavanju pacijenata sa alergijskim rinitisom i pridruženom astmom

3)     Kada je vreme da zatražimo pomoć prijatelja?

Prof Aleksandra Perić Popadić i dr Ivan Đorđevic su prikazali dva pacijenta kod kojih su tek nakon međusobne dijagnostičke i terapijske saradnje uspeli da postignu kompletnu kontrolu bolesti i simptoma istaknuvši da nam je mutidisciplinarni pristup potreban uvek kada imamo ili sumnjamo na bolesti gornjih i donjih disajnih puteva.

Po završetku radionica, okupljenim specijalistima su preneti zaključci sa sve tri radionice koji su primenjivi u svakodnevnom radu. Celokupni stručni deo sastanka završen  je stručnom diskusijom, gde su brojne dileme otvorene ali je zaključak jedinstven - neophodna je saradnja svih okupljenih specijalnosti u svakodnevnom radu u cilju što boljeg zbrinjavanja pacijenata. Stručnom sastanku je prisustvovalo 200 specijalista iz oblasti otorinolaringologije, pulmologije, alergologije i pedijatrije.


 Caudalie Vinosource

Cauda

Moderna žena živi slobodno, veruje svojim instinktima i uživa u svemu što joj život pruža. Umesto da zavodi budućnost, ona živi u trenutku svežine spontanog stila. Stvoreni da budu prirodni deo njenog života, Caudalie Vinosource proizvodi, osnaženi organskom grožđanom vodom, pružaju nesvakidašnje zadovoljstvo. Life is better in pink, je bio moto predivnog druženja i uživanja u Caudalie Vinosource osveženoj ružičastoj paleti proizvoda za negu kože: od osetljive, preko mešovite, do izrazito suve – Caudalie Vinosource ima prilagođeno rešenje za svakoga.


Kongres controllera Srbije

Kongre

U hotelu Crowne Plaza, 20.04.2016. u organizaciji ICV (Intenational Controller Association) i MCB (Menadžment centar Beograd), četvrtu godinu za redom organizovan je Kongres controllera Srbije, na kome se ove godine okupilo oko 400 controllera, a kojem su prisustvovale i naše kolege controlleri, Jelena Knežević i Tatjana Plećić, dok je Dejan Aleksov bio jedan od predavača. Tema kongrasa je bila “Controller za 21. vek” koja je trebalo učesnicima da predoči šta se očekuje od controllera u budućnosti te kako će posao controllera izgledati, zatim kako IT utiče na rad controllera, koje su šanse i izazovi za controlling, kao i šta CEO očekuje od controllera. Pored kolega iz BENU-a, kongresu su prisustvovale i kolege iz PHOENIX-a – Ružica Koren, Branka Stojanović, Jelena Vrejić, Mila Naumoski i Dragana Knežević. Dejan Aleksov je bio jedan od učesnika MNC (Multinational Company) panela na kome se raspravljalo o tome šta znači controlling u multinacionalnoj kompaniji, komunikaciji između CFO-a i controllera, kao I o tome kako controller može sa svoje strane da doprinese uspešnosti kompanije.  

Kako je na kongresu učestvovao veliki broj kompanija iz raznih privrednih grana, ovo je bila prilika za razmenu ideja, unapređenje znanja, upoznavanje sa poslovaanjem drugih kompanija i, naravno, prenošenje stečenog iskustva na našu kompaniju.